Regulamin


Informacje ogólne

1. Sklep internetowy , działający pod adresem www.jm-pasmanteria.pl prowadzony jest przez

Firma Handlowo-Usługowa
Mirosław Podłęcki
61-417 Poznań
ul. Leszczyńska 135 A
NIP 783-112-35-94
REGON 631048930

2. Sklep internetowy, prowadzi sprzedaż wysyłkową towarów za pośrednictwem sieci Internet.

3. Ceny wszystkich towarów podane są w złotych polskich, w cenach netto i brutto.

4. Każdy zakupiony towar jest fabrycznie nowy.

5. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Dokument sprzedaży wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione towary z listy są skompletowane i gotowe do wysyłki.

6. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów, aż do wyczerpania zapasów.

7. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzanie nowych, wycofywanie oferowanych towarów, prowadzenia, odwoływania i modyfikowania zasad akcji promocyjnych.

Warunki składania zamówień

1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internernetowej www.jm-pasmanteria.pl ,telefonicznie +48 600 273 605 , na adres e-mail biuro@jm-pasmanteria.pl

2. Strona www i e-mail przyjmują zamówienia i pytania 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Telefon działa od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00, w sobotę w godz. 10.00-14.00.

3. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane od następnego dnia roboczego.

4. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dokonanie rejestracji w systemie sklepu internetowego lub wypełnienie formularza zamówienia. W przypadku formy pisemnej: listu, sms-a lub maila, podanie wszystkich danych adresowych numeru telefonu lub (i) e-mail, w celu konieczności potwierdzenia zamówienia.

5. Zamówienia potwierdzone do realizacji, nie mogą być anulowane.

Realizacja zamówień i płatności

1. Klient może wybrać następujące formy płatności:

  • pobranie przy odbiorze ,
  • przelew na konto bankowe sklepu: Bank Millennium S.A. 39 1160 2202 0000 0000 7996 7096

2. W przypadku złożenia zamówienia z opcją „płatność przelewem na konto”, po upływie 7 dni sklep nie odnotuje wpłaty, następuje anulacja zamówienia.

3. Klient może wybrać rodzaj przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej:

przesyłka zwykła (od 3 do 4 dni roboczych),

przesyłka priorytetowa (2 dni robocze ).

4. Opłaty za  przesyłki In Post Paczkomaty 24/7 i listy polecone przy " płatności przelewem na konto":                                                                                                        Paczka pocztowa do 1 kg 13,50

Paczka pocztowa  pow 1 kg 15,00

Przesyłka Paczkomaty 24/7 In Post  10,00

list polecony ekonomiczny gabaryt A  5,50

list polecony priorytet gabaryt A  8,50

list polecony ekonomiczny gabaryt  B 10,0

list polecony priorytet gabaryt B 10,50

5. Opłata wg cennika Poczty Polskiej  za przesyłki pobraniowe:

 Paczka pobraniowa  19,00 zł

6. Czas realizacji artykułów dostępnych z oferty sklepu:

  • podczas płatności „pobranie przy odbiorze” to okres 2-5 dni roboczych + termin przesyłki ,
  • przy wyborze ” płatności przelewem na konto” od momentu zarejestrowania kwoty w wysokości 100% wartości zamówienia na koncie bankowym, to okres 2-5 dni roboczych + termin przesyłki.

7. Warunki realizacji artykułów na zamówienie określane są przez obsługę sklepu. Artykuły na zamówienie realizowane są tylko po wcześniejszej wpłacie wartości zamówienia na konto.

8. Na wartość zamówienia składa się wartość zamówionych towarów +koszt przesyłki.

9. W przypadku niedostępności towaru objętego zamówieniem, Klient zostanie poinformowany o stanie realizacji i podejmie decyzję o przedłużeniu czasu oczekiwania lub ma prawo anulować zamówienie. Jeżeli zamówienie z winy sklepu zostanie rozłożone na więcej przesyłek, Klient ponosi koszty przesyłki tylko tej pierwszej. Nie dotyczy to jednak artykułów "na zamówienie " wymagających odrębnej przesyłki.

10. W przypadku gdy Klient wybierze opcję listu poleconego, a gabaryty zamówienia przekraczają możliwość wysłania listu, Klient zostanie poinformowany przez obsługę sklepu o potrzebie dopłaty kosztów przesyłki do wysokości paczki pocztowej.

Zasady wymiany i zwrotów.

1. W sklepie internetowym istnieje możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego towaru, bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki.

2. Wysyłkę towaru prosimy kierować na adres: Firma Handlowo-Usługowa Mirosław Podłęcki , 61-495 Poznań, ul.Czwartaków 18/11 .

3. Wymiana lub zwrot dotyczy towaru, który nie nosi najmniejszych śladów użytkowania, zabrudzenia, uszkodzenia , musi być w stanie idealnym. Dotyczy to również oryginalnych opakowań i banderoli umieszczonych na towarach. Towar budzący zastrzeżenia obsługi sklepu może zostać odrzucony i nie przejść dalszej realizacji.

4. Warunkiem wymiany lub zwrotu jest wypełnienie FORMULARZA WYMIANY LUB ZWROTU i dołączenie do przesyłki paragonu lub oryginału faktury.

5. Towar do wymiany lub zwrotu klient przesyła na koszt własny. Zabezpiecza przesyłkę w sposób należyty z wykluczeniem ryzyka uszkodzenia towaru w trakcie przesyłki.

6. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

7. Sklep gwarantuje zwrot pełnej kwoty równej cenie zakupionego towaru, w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki. W celu usprawnienia czynności prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia warunków rozliczenia gotówkowego.

8. Zwrot pieniędzy następuje poprzez przelew bankowy na konto Klienta wskazane we formularzu.

Warunki reklamacji

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru ( paragon fiskalny lub faktura VAT ).

2. Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie udzielamy gwarancji.

3. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Klient.

4. Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie druku ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia do naszego sklepu.

6. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje wielkości ) , nie podlegają reklamacji.

7. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.

Uwagi końcowe

1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.jm-pasmanteria.pl oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu. W sprawach nie uregulowanych regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy prawa.