Jak kupować
ZWROTY I REKLAMACJE
Sklep przewiduje zwroty towaru lub ich wymianę, za okazaniem dowodu zakupu towaru, w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem uznania jest idealny stan odsyłanych towarów.
Po zapoznaniu się z regulaminem, wypełniamy FORMULARZ WYMIANY LUB ZWROTÓW .
Na wszystkie towary w naszym sklepie udzielamy gwarancji. Klient ma prawo do reklamacji towaru za okazaniem dowodu zakupu, z wypełnionym drukiem ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE .
WARUNKI PŁATNICZE
Korzystamy z usług Poczty Polskiej, Kurera DPD i Paczkomaty 24/7 InPost
1 .Pobranie przy odbiorze tylko usługa Poczty Polskiej i DPD:
- zwykła 19,00,
2 .Przelew na konto:
Bank Millennium S.A. 39 1160 2202 0000 0000 7996 7096,
Mirosław Podłęcki , ul. Leszczyńska 135A , 61-417 Poznań:
paczki pocztowe i usługi InPost:
-zwykłe Poczta Polska 13,50,
- Paczkomat 24/7 InPost 10,00.
listy polecone Poczty Polskiej :
-zwykłe gabaryt A 6,00 , gabaryt B 10,00 .
-priorytetowe gabaryt A 8,50 , gabaryt B 10,50 .
3 .Koszty opakowania przesyłek pokrywa sklep.
TERMINY REALIZACJI
Korzystamy z usług Poczty Polskiej, Kuriera DPD i Paczkomaty 24/7 InPost
1 .Opcja "pobranie przy odbiorze" termin 1-4 dni + termin przesyłki:
2 .Opcja "płatności przelewem na konto" , po otrzymaniu kwoty, termin 1-4 dni roboczych+ termin przesyłki:
ZAMÓWIENIA i POMOC
Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej www.jm-pasmanteria.pl , na adres e-mail biuro@jm-pasmanteria.pl ,telefonicznie +48 600 273 605
Pomocy udzielamy Państwu również pod w/w adresami.